Pagina's

29 nov 2013

Granny Square Deken: eindresultaat!

De granny square deken is af! Ik ben ontzettend blij met en trots op het resultaat... En soms zeggen beelden meer dan woorden: ik laat jullie vandaag een aantal foto's zien van het resultaat, hier en daar voorzien van een opmerking. Vinden jullie 'em niet fantastisch geworden?

 De deken is voor in het ledikantje van Mieke en past ook in een juniorbed. Voor een eenpersoonsbed net te klein, maar vast lang genoeg om lekker over het dekbed te leggen als het koud is!
 De rand heb ik heel simpel gehouden: 3 toeren van halve stokjes...
 Ook op de logeerkamer misstaat de deken niet...
Zien jullie het al voor je? Ik wel! En o, wat ben ik blij met het resultaat...
 
Dan even wat anders... zien jullie het mooie lakentje waar Mieke onder ligt? Samen met mijn moeder heb ik van alles gemaakt voor de babykamer. Ook het lakentje hebben we zelf genaaid en mijn moeder heeft Miekes naam erop geborduurd. Heb je interesse in zo'n lakentje (met naam en kleur naar keuze)? Wij maken ze graag op bestelling! De winst maken we over naar een goed doel (o.a. gehandicaptenzorg) 

18 opmerkingen:

  1. hij is echt heeel mooi geworden! zo'n dekentje maak je ni op bestelling ;-) ?

    ook wel leuk dat we Mieke te zien krijgen!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig! Mooie zachte kleuren, en mooi aan elkaar gehaakt.
    Groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie deken. De zachte kleuren zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw prachtig! Heb je hier een patroon van? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik heb het patroon van basis granny square gebruikt om alle (150) squares te haken. Als je interesse hebt in de kleurstelling e.d., dan wil ik je dat wel sturen via de mail. Dus als je je mailadres achterlaat, dan kan ik dat voor je regelen!

      Verwijderen
    2. ik wil de info wel
      mijn Email is vanessagillian@hotmail.com

      Verwijderen
  5. Mooi deken zeg! Graag wil ik dit deken als volgende project uitproberen. Hoeveel bolletjes heb je ongeveer gebruikt? Groetjes Shelley!

    Ps. email: shelley10_1@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil deze deken ook gaan haken maar dan voor een 2 persoonsbed. Hoeveel had je ongeveer nodig voor deze deken en welke wol heb je gebruikt? Mijn mail is liliantjev_dbout@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi dekentje. Ik mag hem misschien ook voor iemand maken. Mag ik vragen hoeveel garen erin zit en hoe groot hij precies is geworden ? Ik weet alleen niet of katoen niet te zwaar is voor in een ledikantje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemiddag, prachtig dekentje! Mag ik vragen met wat voor kleur garen en hoe je de granny squares aan elkaar hebt gemaakt? Mijn mailadres is: cobyvdveer1@hotmail.co

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig dekentje! Mag ik vragen welk garen u hebt gebruikt? Zijn de granny squares aan elkaar gehaakt? Hoeveel bolletjes heb ik nodig voor dit dekentje? Mijn mailadres is: kees.petersen@home.nl Al vast hartelijk dank :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig lief dekentje!
    Mag ik vragen welk soort garen u hebt gebruikt en hoeveel u nodig had? (Ik kan de afmetingen niet goed inschatten. )
    Mijn mailadres is reinderseva@gmail.com.
    Ik zou het super fijn vinden als u me wilt helpen!
    Vriendelijke groeten,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig lief dekentje!
    Mag ik vragen welk soort garen u hebt gebruikt en hoeveel u nodig had? (Ik kan de afmetingen niet goed inschatten. )
    Mijn mailadres is reinderseva@gmail.com.
    Ik zou het super fijn vinden als u me wilt helpen!
    Vriendelijke groeten,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je deken echt prachtig! Ik zou graag willen weten hoe en met welke materialen je de deken gehaakt hebt.

    Hartelijke groet,
    Carin Jansen (carin-jansen@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw geweldige deken. Ik wil hem ook graag maken voor op de bank en voor de jongens op bed met een andere kleur. Zou je mij het patroon willen sturen? Hij is echt prachtig. marsha26o5@gmail.com dank je wel alvast.

    Groetjes Marsha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw geweldige deken. Ik wil hem ook graag maken voor op de bank en voor de jongens op bed met een andere kleur. Zou je mij het patroon willen sturen? Hij is echt prachtig. marsha26o5@gmail.com dank je wel alvast.

    Groetjes Marsha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi!
    Kan je me zeggen hoeveel garen je hiervoor hebt nodig gehad?

    Sylvie.pensis@skynet.be

    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen