Pagina's

21 nov 2013

Haken voor kerst

Afgelopen zaterdag was er in de binnenstad van Amersfoort een kleine markt waar allerlei handgemaakte spullen werden verkocht. Deze spullen zijn gemaakt op een zorgboerderij, door mensen met een beperking.
 
En wat is er dan leuker om jezelf én die mensen blij te maken?
 
Ik kocht een soort houten 'kerstboom'. Nu ben ik absoluut niet weg van kerstbomen, kerstlichtjes, etc. Voor mij is dat niet waar kerst om draait! Dat wil absoluut niet zeggen dat we niet genieten van kaarsjes, dennengroen, etc. Vorig jaar maakte ik een klein kerstpatroontje om te haken. Dat wiel had iemand vast al eens uitgevonden, maar ik haakte het zonder patroon en daarom voelde het als mijn eerste, zelfbedachte patroontje...
 
En als je dan toch een eenvoudige kerstsfeer wilt creëren, dan heb je slechts
de volgende ingrediënten nodig:
1. Een houten kerstboom
2. Waxinelichtjes
 
 


2 opmerkingen:

  1. wat een toffe boom! je hebt ook veel meer mogelijkheden! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoiets gaat Olaf in het groot voor mij maken...

    BeantwoordenVerwijderen