Pagina's

28 mrt 2014

Labeldoekjes

Dochterlief is helemaal gek van touwtjes, lusjes en labeltjes... Touwtjes aan de trui van papa, labeltjes aan speelgoed, kleding, etc. Niets is veilig. Op internet zag ik her en der heel wat labeldoekjes voorbijkomen. Gisteravond had ik zin om even wat te 'prutsen' en zie hier het resultaat:
Dit labeldoekje heeft kleine 'labels'. De paddenstoeltjes-stof is katoen, de achterkant is roze fleece-stof. De 'labels' zijn gemaakt van een schoenveter (net zoals de touwtjes aan de trui van papa!)
 
Ook maakte ik een labeldoekje met wat langere 'labels'. Mieke vindt het doekje met de langere labels interessanter. Maar... beide doekjes vallen in de smaak. Dat kun je ook wel zien: ze zijn allebei al helemaal verkreukeld!

In mijn hoofd heb ik al allemaal ideeën om nog meer af te wisselen met labels en/of stofjes. Ook zit ik er aan te denken om in sommige doekjes een belletje o.i.d. te doen. Mogelijkheden genoeg!

Daarnaast is het natuurlijk ook leuk om zo'n labeldoekje cadeau te geven. Het zou bijvoorbeeld een leuke toevoeging zijn bij een lakentje of een vlaggenlijn waarover ik al eerder schreef. Ik zou dan eenzelfde stofje kunnen gebruiken zodat de cadeautjes 'matchen'!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten