Pagina's

26 nov 2012

Hippe Hobby: Granny Squares haken!

Omdat ik mijn vorige granny square toch wat tegen vond vallen, ben ik op zoek gegaan naar een ander patroontje van een granny square. Dit keer koos ik voor de basissquare. Het patroon vond ik op de site van BusyBessy.
 
Gister ben ik gelijk aan de slag gegaan en heb twee sqaures van 10x10 gehaakt. Dit keer gebruikte ik katoen (Phil Coton 3).  
 
Het resultaat!
 
Ik ben erg blij met het resultaat, maar wat zal ik er van maken? Ik weet het nog niet zo goed, dus als iemand een leuk idee heeft...?!
 
 

2 opmerkingen:

  1. Hi, Martha. These grannys are adorable, with the red dot in the center. The pattern for the granny blanket you liked is here:
    http://www.arteenhilo.blogspot.com/2012/01/plaid-granny-blanket.html

    BeantwoordenVerwijderen