Pagina's

22 sep 2012

Nieuwe uitdaging! - oktober

Elke maand wil ik een nieuwe uitdaging aangaan! Een creatieve uitdaging, een hand-op-de-knip-houden-uitdaging, een sociale uitdaging of een organisatorische.
 
Voor de maand oktober heb ik de volgende uitdaging bedacht...
 
Ik mag in de maand oktober slechts 40 euro per week uitgeven aan boodschappen. Onder boodschappen versta ik: melk, groenten, brood, koekjes, shampoo, wc-papier, hondenvoer, etc. Normaalgesproken redden we het van ongeveer 50 euro per week, al ging er de laatste weken nog wel eens iets meer in onze boodschappenkar!
Aangezien we maar met z'n tweeën zijn, moet 40 euro per week te halen zijn. En nee, dan eten we geen blikgroenten of alleen maar patat, we eten gewoon pasta, rijst, aardappelen met verse groenten en een lekker sausje! Toetjes en koeken hebben we toch niet veel in huis, dus daar kunnen we niet echt op bezuinigen.
 
Ik ben benieuwd hoe het gaat!
 
Ps. Op mijn blogje is vanaf nu te zien welk boek ik aan het lezen ben!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten