Pagina's

10 jul 2012

Vakantietijd is scriptietijd

Je zou maar vakantie hebben en toch ook weer niet...

Eindelijk alle afsluitende vergaderingen op school achter de rug, lokaal opgeruimd, beschadigde boeken geplakt, een aantal ouders gebeld... Mijn eerste jaar als docent zit er op.

Een jaar van vallen en opstaan, maar vooral een jaar waarin ik mezelf enorm heb zien groeien als docent. Met recht kan ik zeggen dat ik trots ben op wat ik heb bereikt! Ik ben nog lang geen topdocente, maar dat hoeft ook niet. Ik heb mijn best gedaan en het resultaat is zichtbaar.

Nu de laatste dingen van mijn opleiding afronden. Tot zo ongeveer half/eind augustus zit ik, met uitzondering van twee weken Frankrijk, met mijn neus in de boeken om mijn scriptie af te ronden. En ja, als ik die heb ingeleverd, ben ik afgestudeerd!

Dus de komende tijd wordt chaotisch, spannend en stressvol. Maar ik weet waar ik het voor doe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten