Pagina's

26 mrt 2012

Genietende hondjes in de lentezon

Mensen die me een beetje kennen weten wel hoe gek ik ben op Yucka en Tibby. Ik ben sowieso een dierenliefhebber. Een aantal jaar terug zaten Gert en ik in de auto. In de berm zagen we een dode poes liggen. Ik helemaal in tranen... Als ik nu zou moeten zeggen wat mijn lievelingsdier is, dan is mijn antwoord: een hond. Honden zijn heel sociaal, ontzettend trouw en als je het treft kan je een hele hechte band met een hond opbouwen. Voor mijn gevoel heb ik dat zeker met Yucka en Tibby!

 Tibby in het zonnetje

Yucka (r) en Tibby genieten van de buitenlucht

De laatste paar dagen schijnt er een heerlijk lentezonnetje en de hondjes genieten met volle teugen van het buitenleven. Vooral Tibby. Ze is het liefst de hele dag buiten! Yucka is wat rustiger en vindt het ook heerlijk om binnen op de deurmat te liggen.

Of ze nu door de tuin rennen, met elkaar spelen of liggen luieren in de zon, ik kan uren naar ze kijken en er heel erg van genieten!

A plus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten